فروش پرینتر سه بعدی

خرید پرینتر سه بعدی

فروش پرینتر سه بعدی

 

فروش پرینتر سه بعدی فروش پرینتر سه بعدی صنعتی اصفهان

اگر  از علاقه مندان فناوری های نوین هستید و قصد خرید پرینتر سه بعدی دارید  این مقاله رامطالعه کنید تا با امکانات پرینترهای سه بعدی اسپادان آشنا شوید ما برای فروش پرینتر سه بعدی حق انتخاب را به شما میسپاریم.

اسپادان سازنده دستگاههای پرینتر سه بعدی صنعتی با یک سال ضمانت و امکانات اختصاصی می باشد که برخی از این امکانات فقط در نمونه های خارجی قابل مشاهده است و قیمت های بسیار بالایی دارند.

 

بدنه فلزی با رنگ کوره ای

بدنه یا باکس اصلی دستگاه از ورق آهن ساخته شده و با رنگ کوره ای الکترو استاتیک پوشش داده شده است که علاوه بر استحکام در حمل ونقل از ایستایی بالایی در برابر لرزش های دستگاه در پرینت با سرعت های بالا برخوردار است و اپراتور میتواند بدون دغدغه از سرعت ساخت بالاتری برای پرینت قطعات بهره ببرد.

 

 

خرید پرینتر سه بعدی

محفظه بسته دستگاه

نکته مهم هنگام خرید پرینتر سه بعدی بسته بودن محفظه یا باکس دستگاه است که هنگامی که مواد مذاب از نازل تزریق می شود  مواد دچار شوک حرارتی نشود یا به عبارتی یکباره سرد نشود که در این صورت مشکلات زیادی رخ می دهد از جمله:

 تاب برداشتن قطعه در حال ساخت مخصوصا در قسمت کف قطعه که روی میز ساخت چسبیده است.

جدا شدن و شکست بین لایه ها و جوش نخوردن درست لایه ها به هم و در نهایت به هم خوردن دقت ابعادی قطعه در حال ساخت و خراب شدن پرینت می باشد.

پرینتر های سه بعدی اسپادان با محفظه بسته دارای دو درب شیشه ای در قسمت بالا و مقابل دستگاه هستند که مشکلات فوق را به حداقل رسانده و علاوه بر مشاهده و کنترل قطعه در حال ساخت دسترسی کاربر به محیط داخلی پرینتر سه بعدی را آسان کرده است و باعث دقت فوق العاده پرینت می شود.

 

 

مکانیزم CORE XY پرینتر سه بعدی

مکانیزم حرکتی CORE XY + ریل و واگن با دقت عالی

یکی از پارامترهای مهم هنگام خرید پرینتر سه بعدی مکانیزم حرکتی دستگاه است.

پرینترهای سه بعدی از مکانیزم های مختلفی برای ساخت قطعات بهره می برند که دقیق ترین و سریعترین آنها مکانیزم CORE XY می باشد.

در پرینترهای سه بعدی اسپادان از  مکانیزم CORE XY بهره برده شده است و جهت تکمیل دقت عملکرد دستگاه از ریل و واگن که از دقیق ترین مکانیزم های حرکتی است در محور X&Y استفاده شده است.

 

 

ریل و واگن و بال اسکرو

محور Z بال اسکرو + ریل و واگن دقیق ترین مکانیزم حرکتی

در پرینترهای سه بعدی اسپادان میز ساخت فقط حرکت عمودی در راستای محور Z  دارد در این مکانیزم کمترین لرزش به قطعه در حال ساخت وارد می شود و دقت ساخت را بالا می برد.

 

حرکت میز ساخت روی ریل و واگن و توسط بال اسکرو که از دقیق ترین و بهترین مکانیزم های تبدیل حرکت چرخشی به خطی است می باشد. 

 

 

پرینتر سه بعدی با میز ساخت آلومینیومی

صفحه ساخت آلومینیوم ضخیم قابل تنظیم

مسطح و یکنواخت بودن صفحه ساخت از مهمترین عوامل داشتن یک پرینت خوب است در پرینترهای سه بعدی اسپادان از صفحه ساخت آلومینیومی ضخیم با چهار پیچ تنظیم استفاده شده است که علاوه بر تنظیم اتوماتیک اپراتور می تواند به صورت دستی هم صفحه ساخت پرینتر سه بعدی را تنظیم نماید.

 

 

فن خنک کننده پرینتر سه بعدی

فن خنک کننده مجزا برای قطعه در حال ساخت جهت افزایش دقت پرینت

یکی از مواردی که باعث افزایش دقت ابعادی قطعه در حال ساخت می شود جامد کردن مواد مذاب در نقطه تزریق است که این مهم توسط یک فن خنک کننده مجزا با قابلیت تنظیم دور و شدت باد اتفاق می افتد.

 

 

هیت بد سیلیکونی

گرم کن سیلیکونی با سرعت گرم شوندگی بالا و یکنواخت 

از مشکلات رایجی که در اکثر پرینترهای سه بعدی رخ می دهد تاب برداشتن قطعه در حال پرینت می باشد که عوامل مختلفی دارد یکی از آنها باز بودن محفظه دستگاه بود که قبلا به آن اشاره کردیم

 یکی دیگر از این عوامل گرم نشدن یکنواخت میز ساخت است یا سرعت پایین هم دمایی میز ساخت با تنظیمات نرم افزار می باشد که در پرینترهای سه بعدی اسپادان با استفاده از گرم کن سیلیکونی این مشکل رفع شده است،همچنین گرم کن های سیلیکونی عمر مفید بالاتری نسبت به سایر انواع گرم کن دارند.

 

 

 

مجهز به سیستم تنظیم خودکار میز کار اتوکالیبراسیون

دستگاهها مجهز به سیستم اتوکالیبراسیون خودکار میز ساخت می باشد

 

 

 

باطری 12 ولت برای ups

مجهز به UPS داخلی تا ۴ ساعت ادامه خودکار پرینت پس از قطع برق

با توجه به زمان بر بودن پروسه پرینت سه بعدی یکی از مشکلاتی که کاربران با آن مواجه می شوند خرابی قطعه در حال ساخت به دلیل قطع برق یا در اثر نوسانات لحظه ای برق می باشد که گاهی برای حل این مشکل مجبور می شوند مبلغ بالایی  برای خرید UPS اضطراری هزینه کنند.

   پرینترهای سه بعدی اسپادان دارای سیستم UPS داخلی بوده و امکان ادامه پرینت تا ۴ ساعت پس از قطع برق را دارد که این زمان بسته به سفارش مشتری با افزایش ظرفیت UPS داخلی قابل افزایش است.

خاموش کردن خودکار پرینترسه بعدی

مجهز به سیستم خاموش کننده خودکار دستگاه پس از اتمام پرینت

روشن ماندن دستگاه پرینتر سه بعدی پس از اتمام کار پرینت در حالت راکد علاوه بر استهلاک برد و LCD دستگاه ،خطر اتصال مدارات الکترونیکی و آتش سوزی دارد .

پرینترهای سه بعدی اسپادان مجهز به سیستم خاموش کننده خودکار پرینتر پس از اتمام پرینت می باشد.

 

 

جهت اطلاع از شرایط فروش پرینتر سه بعدی با ما تماس بگیرید

تماس با ما 


Leave a Reply