خدمات تزریق پلاستیک و تولید قطعات پلاستیکی 

خدمات تزریق پلاستیک و تولید قطعات پلاستیکی 

خدمات تزریق پلاستیک و تولید قطعات پلاستیکی 

خدمات تزریق پلاستیک و تولید قطعات پلاستیکی

خدمات تزریق پلاستیک و تولید قطعات پلاستیکی 

با سلام

افتخار داریم خدمت شما همراهان گرامی اعلام داریم خدمات تزریق پلاستیک هم به مجموعه خدمات گروه تولیدی صنعتی اسپادان اضافه شد.

از طراحی تا تولید محصول با شما هستیم

یکی از مشکلاتی که مشتریان پس از طراحی محصول نمونه سازی با پرینتر سه بعدی و ساخت قالب تزریق پلاستیک با آن مواجه می شدند تولید با کیفیت محصول و تزریق پلاستیک بود.

از این رو بسته به نیاز احساس شده دستگاه تزریق پلاستیک سروو موتور چینی سری UN سرعتی مدل ۲۰۲۲ با ظرفیت ۱۸۰ تن مجهز به گازگیر مواد و موادکش اتوماتیک اخیرا به مجموعه ما اضافه شد تا گامی باشد در راستای مرتفع سازی این نیاز

تزریق پلاستیک و ساخت لوازم پلاستیکی یکی از خدمات اصلی گروه تولید صنعتی اسپادان است که با دارا بودن دانش و تجربه‌ی فنی و با بهره‌برداری از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته قادر به تولید انبوه قطعات پلاستیکی در زمان کوتاه و با دقت بالا طبق قالب ارائه شده شما است.

محیطی بهداشتی جهت تولید قطعات پزشکی از مزایای گروه تولیدی صنعتی اسپادان می باشد.

از مزیت‌های مهم تولید به روش تزریق پلاستیک  می‌توان به تولید انبوه در زمانی کوتاه، تنوع مواد اولیه مورد استفاده، هزینه بسیار پایین ساخت هر قطعه پلاستیکی در تیراژهای بالا، دقت بالای قطعات تولیدی و تلرانس‌های ابعادی دقیق، ضایعات حاصل از تولید بسیار پایین، قطعات پلاستیکی یکسان و تطابق بالای تولید قطعه دوم با قطعه اول می‌توان اشاره کرد.

اما با توجه به اینکه سرمایه اولیه مورد نیاز برای راه‌اندازی پروسه تزریق پلاستیک بسیار بالا است و استفاده از آن را تنها برای تیراژهای بالا مقرون به صرفه می‌سازد، راه‌اندازی آن برای تمام کسب و کارها مقرون به صرفه نمی‌باشد. به همین دلیل ما در گروه تولیدی صنعتی اسپادان آماده ارائه خدمات در زمینه تولید و ساخت محصولات پلاستیکی هستیم تا بتوانیم در زمان و پول مشتریانمان صرفه جویی کنیم و آنها به سرعت طرح‌های خود را عملی سازند.

 تماس با ما

تماس با ما / Contact us گروه تولیدی صنعتی اسپادان – طراحی صنعتی / پرینت سه بعدی / تزریق پلاستیک


Leave a Reply