با Ultimaker Cura 4.4 موفقیت سریعتر کسب کنید

با Ultimaker Cura 4.4 موفقیت سریعتر کسب کنید

با Ultimaker Cura 4.4 موفقیت سریعتر کسب کنید

با Ultimaker Cura 4.4 موفقیت سریعتر کسب کنید

از چاپ سه بعدی برای چه استفاده می کنید؟ قطعات مکانیکی؟ نمونه های بصری؟ تولید وسایل سفارشی؟

قطعات مکانیکی چاپ شده سه بعدی نیاز به دقت ابعادی خوب و تحمل های بهبود یافته دارند. نمونه های اولیه بصری نیاز به جزئیات واضح و سطوح صاف دارند. با استفاده از ترکیب های مختلف از مقادیر برش ، می توانید به نتایج چاپی مختلفی متناسب با برنامه های کاربردی برسید.

اما زمان با ارزش است ، و تنظیمات برش زدن ، انجام تست چاپ و سپس تجزیه و تحلیل اینکه آیا نتیجه همان چیزی است که شما در نظر گرفته اید کاربردی نیست. به همین دلیل ما روش جدیدی را برای سریع و آسان گرفتن نتایج موردنیاز خود ایجاد کرده ایم: پروفایل های Intent.پروفایل های هدف همه چیز را ساده نگه می دارند. فقط داده های CAD خود را بارگیری کنید ، نمایه ای را انتخاب کنید که مطابق با هدف چاپ شما باشد و به چاپ ضربه بزنید. این نرم افزار به طور خودکار تنظیمات مناسب را برای رسیدن به هدف خود پیکربندی می کند ، بنابراین می توانید شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانید و تکرارها را کاهش دهید. برای دستیابی به بازده بهتر ، بهبود راندمان تولید و کاهش هزینه ها ، از پروفایل های هدف استفاده می کنند. تخصص اختیاری است.

پروفایل های هدف در Ultimaker Cura 4.4

پروفایل های هدف در Ultimaker Cura 4.4

این نسخه سه پروفایل را معرفی می کند که طیف گسترده ای از برنامه های چاپ سه بعدی حرفه ای را اعمال می کنند:
مهندسی. پرونده های CAD خود را با دقت ابعادی پیشرفته و تحمل های بهبود یافته چاپ کنید. قطعات کاربردی مانند ابزارهای سفارشی را بصورت محلی و در صورت تقاضا ایجاد کنید.
دیداری. پرونده های CAD خود را با جزئیات واضح و سطوح صاف چاپ کنید – ایده آل برای مدل های مفهومی و نمونه سازی بصری.
پیش نویس. پرونده های CAD خود را در کمترین زمان ممکن چاپ کنید. توسعه محصول را تسریع کنید ، در مهلت های تولید خود تحویل بگیرید و از دردسر پیکربندی پیچیده خلاص شوید.
با Ultimaker Cura 4.4 موفقیت سریعتر کسب کنیدهدفون پروفایل intent-visual-2،1 cura 4.4
با استفاده از مشخصات ویژوال ، بدون هیچ زحمتی به جزئیات واضح و سطوح صاف برای طرح های خود دست پیدا کنید
مهندسی دنده دستیبا Ultimaker Cura 4.4 موفقیت سریعتر کسب کنید
با استفاده از مشخصات مهندسی ، پرونده های CAD را با دقت و ابعاد پیشرفته چاپ کنید
چاپ سه بعدی همه کاره ترین مرحله تولید است و می تواند شکل های متفاوتی نسبت به هر فناوری دیگر ایجاد کند. با داشتن پروفایل های Intent در دسترس شما ، راحت تر از همیشه ترغیب کردن دیگران در مشاغل خود می توانید چاپ سه بعدی آسان باشد.درباره پروفایل های Intent در صفحات منبع ما بیشتر مطالعه کنید ، یا Ultimaker Cura را بارگیری کنید و آنها را برای خود کشف کنید.
پروفایل های Intent را کشف کنید
ویژگی های آخرین نسخه کیورا Cura 4.4

ویژگی جدید دیگر چیست؟

علاوه بر پروفایل های Intent ، ما Ultimaker Cura را برای تجربه بهتر با سهولت استفاده ، بهبودهای UX و رفع اشکالات به روز کرده ایم. در اینجا چند نکات برجسته آورده شده است:

تنظیمات مربوط به هر مدل. اگر می خواهید تنظیمات برش را در بخش های خاص مدل خود اعمال کنید ، تنظیمات هر مدل مجموعه ای از ویژگی های بسیار قدرتمند است. آنها در این نسخه با آیکون های اختصاصی در نوار ابزار قابل کشف هستند.

پیشرفت های عملکرد. ترفندهای مختلفی در زیر سربرگ ایجاد شده است تا یک رابط جالب و سریعتر انجام شود.

مکث در پیام ارتفاع. اسکریپت پردازش ارسال “مکث در ارتفاع” گزینه جدیدی برای نمایش پیام شخصی در صفحه است. این می تواند برای دادن دستورالعمل به اپراتورها برای انجام عملی در طول مکث استفاده شود ، به عنوان مثال ” بلبرینگ ها را در شکافها قرار دهید و از سر بگیرید”.

ترجیح پنجره را بازیابی کنید. fieldOfView در مورد بازگرداندن موقعیت و اندازه پنجره قبلی به آخرین موقعیت و اندازه مورد استفاده در شروع کار ، ترجیح جدیدی داده است.

بلافاصله شروع به چاپ کنید

با Ultimaker Cura 4.4 موفقیت سریعتر کسب کنید و به بهترین میزان موفقیت چاپ خود دست پیدا کنید.

سایت منبع Ultimaker Cura

سایر مقالات آموزشی Ultimaker Cura


Leave a Reply