ویژگی های آخرین نسخه کیورا Ultimaker Cura 4.2

ویژگی های آخرین نسخه کیورا Ultimaker Cura 4.2

ویژگی های آخرین نسخه کیورا Ultimaker Cura 4.2

کمپانی Ultimaker به تازگی نسخه جدیدی از Ultimaker Cura 4.2 منتشر کرده  که امروز می توانید آن را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

لینک مستقیم سایت : Ultimaker Cura دانلود آخرین نسخه

لینک غیر مستقیم MediaFire : دانلود آخرین ورژن Ultimaker Cura 4.2

 در این نسخه ویژگی هایی وجود دارد که ما آنها را برای شما نشر می دهیم تا یک تجربه کاربری بهتر و حتی چاپ های سه بعدی بهتر داشته باشید:

نمای افقی.

 به عنوان یک کاربر حرفه ای ، هنگام پرینت نیاز به کنترل بیشتری بر روی نوع نمای ۳D دارید. نسخه ۴٫۲ یک نمای ارتوگرافیک را معرفی می کند – همان نوع نمایشی که مورد استفاده توسط بسته های نرم افزاری حرفه ای CAD هست، بنابراین می توانید ابعاد مدل خود را با طراحی CAD خود با سهولت مقایسه کنید. نمای ارتوگرافی را در نمای> نمای دوربین> Orthographic پیدا کنید.

ویژگی های آخرین نسخه کیورا Ultimaker Cura 4.2

یک نمای ارتوگرافی اغلب برای طراحی CAD استفاده می شود

 

لیست اشیاء 

برای استفاده بهتر ، این نسخه به لطف لیست جدید ظاهر شده در رابط اصلی ، شناسایی اسامی نام ها و مدل های مربوطه را آسان تر می کند. بر روی هر مدل که در نما کلیک کنید نام پرونده آن برجسته خواهد شد ، یا روی یک نام پرونده در لیست کلیک کنید و مدل مربوطه برجسته می شود. برای راحتی بیشتر ، وضعیت باز یا پنهان لیست بین بازدید ادامه خواهد داشت.

ویژگی های آخرین نسخه کیورا Ultimaker Cura 4.2به راحتی موارد مختلفی را در صفحه ساخت با لیست اشیاء جدید مشخص کنید

 

نوع خط لایه

طرح رنگ نوع خط در نمای لایه با رنگهای جدیدی برای رابط های تزریق و پشتیبانی ایجاد شده است تا بتوان آنها را بهتر تشخیص داد. خطوط پر کننده اکنون به صورت نارنجی نشان داده شده است ، و رابط های پشتیبانی از پشتیبانی منظم با سایه مشخصی از رنگ آبی متمایز می شوند.

خطوط تزریق اکنون نارنجی است

 

فاصله نازل اصلی را تغییر دهید

برخی از مواد هنگام جمع شدن و حرکات طولانی بیشتر از سایرین “از بین می روند”. vgribinchuk تنظیم جدیدی را ارائه کرده است که به شما امکان می دهد فاصله راه اندازی مجدد را تمام کنید ، به طوری که هنگام از سرگیری چاپ ، عرض اکستروژن کامل حاصل شود. دیگر مصنوعات چاپی نیست!

تنظیم جریان مواد در هر پارامتر

 با تنظیم جریان مواد برای ویژگی های خاص چاپ مانند دیوارها ، تزریق ، پشتیبانی ، برج های برجسته و چسبندگی ، کنترل بیشتری بر روی مدل چاپی سه بعدی خود داشته باشید.

ویژگی های آخرین نسخه کیورا Ultimaker Cura 4.2

تأخیر دکمه برش

 تأخیرهای کم پس از کلیک بر روی دکمه برش SLICE می توانند منجر به ناکامی کلیک بر روی دکمه شوند در حالی که انتظار دارید چیزی اتفاق بیفتد. در این نسخه پس از کلیک متن دکمه به Processing “پردازش” تغییر یابد تا وضوح بهتری داشته باشد.

ویژگی های آخرین نسخه کیورا Ultimaker Cura 4.2
متن دکمه پس از کلیک برای وضوح بهتر ، به Processing”پردازش” تغییر می کند 

درز هوشمند Z 

با تنظیمات درز Z ، گزینه جدیدی برای افزایش کیفیت زیبایی شناسی چاپهای شما به حالت دلخواه اضافه شده است. درز هوشمند Z با تجزیه و تحلیل هندسه مدل شما کار می کند و به طور خودکار انتخاب می کند چه موقع پنهان یا در معرض درز باشد ، به طوری که درزهای قابل مشاهده در دیواره های بیرونی به حداقل برسد

با بارگیری نسخه ۴٫۲ جدید امروز ویژگی های جدید بیشتری را کشف کنید.

سایر مطالب آموزشی مرتبط با

نر افزار پرینتر سه بعدی Ultimaker Cura 

سری آموزش های گام به گام نرم افزار پرینتر سه بعدی Ultimaker Cura


Leave a Reply