پرینت سه بعدی قطعات بزرگ

نمونه کار پرینت سه بعدی ساخت محفظه مانیتور دستگاه

پرینت سه بعدی قطعات بزرگ

همانطور که می دانید نمونه سازی و ماکت سازی و تولید قطعات صنعتی به روش پرینت سه بعدی یک روش بسیار کاربردی و مثمر ثمر می باشد.

همانطور که روش پرینت سه بعدی یک روش پرکاربرد و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد،محدودیت هایی برای پرینت سه بعدی قطعات بزرگ را نیز مانند زمان ساخت،مواد اولیه برای ساخت و ابعاد قطعه ی مورد نظر و… شامل می شود. شاید بتوان گفت که مشکلات پرینتر های سه بعدی را می توان در سه دسته ی قبل از فرآیند پرینت،در حین فرآیند پرینت و بعد از فرآیند پرینت دسته بندی نمود.

مهمترین مشکل!

اما یکی از مهمترین مشکلات پرینتر های سه بعدی،محدودیت دستگاه های پرینتر سه بعدی برای پرینت سه بعدی در ابعاد بزرگ می باشد که به دلیل قرار گرفتن این مشکل در دسته مشکلاتی که قبل از فرآیند پرینت سه بعدی ایجاد می شوند،از اهمیت بسزایی برخوردار است.

زیرا باید دقت داشت در بسیاری از موارد به دلیل عدم وجود پرینتر های مناسب به منظور پرینت سه بعدی در ابعاد بزرگ،مشتریان دچار سردرگمی و مشکل می شوند.

 

پرینت سه بعدی قطعات بزرگ

خدمات پرینت سه بعدی در ابعاد بزرگ

راه حل…

یکی از روش هایی که برای ساخت قطعات با ابعاد بزرگ توسط پرینت سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد،بخش بندی مدل به چند بخش مجزا متناسب با ابعاد دستگاه و پرینت قسمت های مختلف و مونتاژ نمودن بخش های مختلف می باشد.

البته باید در نظر داشت که با بخش بندی کردن قطعه و مونتاژ آن احتمال وجود قسمت های از هم گسیخته وجود دارد.

اما حال فرض کنید اگر این تعداد بخش ها به کمترین مقدار خود برسند چقدر کیفیت تولید منفاوت خواهد بود؟!

خدمات پرینت سه بعدی اسپادان با سال ها تجربه در طراحی و پرینت سه بعدی قطعات صنعتی و نمونه سازی و ماکت سازی مفتخر است با دارا بودن پرینتر سه بعدی صنعتی در ابعاد بزرگ به تولید قطعات در ابعاد بزرگ (حداکثر ۴۵ سانتی متر) بپردازد.

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر و برآورد هزینه پرینت سه بعدی به منظور تولید مدل های خود به مراحل سفارش و استفاده از خدمات پرینت سه بعدی اسپادان و یا از طریق شماره تماس های ما با ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات پرینت سه بعدی اسپادان


Leave a Reply