خدمات چاپ سه بعدی

خدمات چاپ سه بعدی

گروه تولیدی صنعتی اسپادان ارائه دهنده خدمات:

چاپ سه بعدی :

تولید قطعات کمیاب دستگاهها و ماشین آلات کارخانجات

ماکت سازی معماری

ماکت سازی صنعتی

ساخت مدل های ریخته گری ماسه

نمونه سازی قطعات صنعتی

نمونه سازی طراحی محصول

نمونه سازی با مواد ABS,PLA,مواد طرح چوب،مواد انعطاف پذیر و …

ارسال قطعه به سراسر کشور 

نقشه کشی :

نقشه کشی صنعتی

طراحی محصول همراه با نمونه سازی

طراحی قطعات ماشین آلات صنعتی

تماس با مرکز خدمات چاپ سه بعدی اصفهان 

خدمات چاپ سه بعدی اصفهان

کاربردهای چاپگرهای سه بعدی 

هوافضا

چاپ سه بعدی در هوافضا، نوآوری سریع و پروازی با اعتماد به نفس را رقم می زند. این تکنولوژی به محققان کمک می کند ایده های خود را به راحتی تصویرسازی کنند و بهتر بتوانند تحقیقات خود درباره فضای ماوراء جو زمین را کامل کنند.

در گذشته طراحان در هوافضا باید زمان زیادی را صرف تصور و مدلسازی می کردند. امروزه تکنولوژی چاپ سه بعدی، این اجازه را به مهندسین هوافضا می دهد که در ساخت تجهیزات، دستگاه ها و قطعات یدکی هواپیما بتوانند اختراعات خود را به راحتی نمونه سازی کنند و بتوانند قالب های مختلفی را چاپ کنند.و حتی در تعمیر قطعات هواپیمای خود سرعت عمل داشته باشند.

عدم وابستگی به ساخت در قالب ها و در نتیجه افزایش توانایی برای تولید قطعات پیچیده بدون محدودیت در هندسه باعث شده که این روش نسبت به روش های قدیمی تر همچون ریخته گری و ماشین کاری پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

از مزایای استفاده از این فناوری، ساخت قطعات یکپارچه و مستحکم است به گونه ای که دیگر نیاز به مونتاژ چندین قطعه روی هم نیست. در سال های اخیر شاهد تولید نهایی قطعات موتور فضاپیماها و موشک ها توسط پرینترهای سه بعدی هستیم.

با توجه به محدودیت های موجود در به کارگیری روش های دیگر ساخت قطعات در فضا شیوه استفاده از چاپ سه بعدی روش منحصر به فرد در ساخت قطعات مورد نیاز در فضا است.

معماری

ساخت سریع جزئیات ساختمان، مدل ها و ماکت های با دوام از طراحی های مختلف معماری، تنها با چاپ سه بعدی امکان پذیر شده است.

تکنولوژی چاپ سه بعدی به معماران و شرکت های معماری کمک می کند که به طرز حیرت انگیزی ماکتی بادوام و دقیق از مدل های طراحی شده وآرایه های مختلف طرح خود داشته باشند.

خودروسازی

چاپ سه بعدی نمونه طراحی شده قطعات در خودروسازی و بررسی دقیق نمونه، قبل از تولید ، از کوچکترین خطا در تولید جلوگیری کرده و به طراحی دقیق تر تجهیزات کمک می کند.

مهندسین می توانند با چاپ سه بعدی نمونه قطعات با حجم کم،بررسی های لازم را دقیق تر انجام داده و از تولید و اشتباهات مکرر جلوگیری کنند.

چاپ سه بعدی موانع نوآوری در تولید را می شکند و حرکت در راستای تولید با اطمینان را سرعت می بخشد.

قطعات صنعتی

تولیدات صنعتی بر پایه طراحی دقیق و حرفه ای قطعات استوار می باشد. این امر نیاز به بررسی دقیق نمونه قیل از تولید می باشد، که پرینترهای سه بعدی کمک شایانی در این زمینه به تولید کنندگان می کند.

با استفاده از پرینت سه بعدی می توان سفارش‌ها سریع قطعات با ساختار پیچیده را با تمام جزئیات بررسی و نواقص را رفع کرد.

تجهیزات نظامی

تجهیزات نظامی دارای ساختار پیچیده و قطعات ظریف و حساسی می باشد که این امر مدلسازی و ماکت سازی طرح اولیه را مشکل کرده. با استفاده از پرینترهای سه بعدی می توان هر نوع قطعه ای با هر ساختاری را چاپ کرد.

می توان عنوان کرد بیشترین کاربرد پرینترهای سه بعدی در این زمینه می باشد.

تجهیزات پزشکی

برای تولید تجهیزات پزشکی و طراحی های دقیق در این زمینه، و همچنین تولید اندام های مصنوعی، نیاز به تولید طراحی قالب هایی با ابعاد و متریال بادوام می باشد که پرینترهای سه بعدی پاسخگوی این نیاز در علم پزشکی می باشند.

هنر

در سال ۲۰۰۵، مجله های دانشگاهی، از احتمال استفاده پرینتر های سه بعدی در رشته های هنری خبر دادند که توسط Martin John Callanan در دانشگاه معماری Bartlett پیگیری میشد.

به مرور، پرینترهای سه بعدی، با توانایی ارائه ی کالاهای اختصاصی مانند قاب های موبایل دلخواه، عروسک ، مجسمه و شکلات های سه بعدی محبوب تر شدند.

منبع : ویکی پدیا


Leave a Reply