خدمات پرینت سه بعدی

خدمات پرینت سه بعدی

 خدمات پرینت سه بعدی

برای بسیاری دانشجویان ،دانش آموزان و کاربران نرم افزارهای سه بعدی یکی از رایجترین و شاید جذاب ترین کاربردهای پرینتر سه بعدی تبدیل ایده های ذهنی به واقعیت است.

  1. ساخت قطغات صنعتی و مدل سازی با پرینتر سه بعدی

  2. ساخت قطعات روباتیک با پرینتر سه بعدی

  3. ساخت اسباب بازی های جدید با پرینتر سه بعدی

  4. ساخت مدل های ریخته گری ماسه با پرینتر سه بعدی

  5. ساخت قطعات مورد استفاده در پزشکی

  6. ساخت ماکت های معماری

  7. ساخت مجسمه و تندیس

  8. ساخت قاب های سه بعدی موبایل و تبلت 

  9. و…

امروزه مدلسازی سه بعدی در رشته های گوناگونی همچون قطعه سازی، معماری، طراحی صنعتی، روباتیک، صنایع هوافضا و…رایج است. این مدلسازیها تا پیش از این به شکل تصاویر دو بعدی روی صفحه های نمایشگر یا روی کاغذ ارائه می شدند تا افراد با دیدن آنها درکی از آنچه طراحان در ذهنشان دارند بدست آورند.

پرینتر های سه بعدی توانایی تولید هر نوع قطعه ای با هر شکلی و زاویه ای که باشد، تو پر باشد، یا تو خالی، صاف باشد یا منحنی،… هر قطعه ای با هر طراحی را دارد. این نیاز در همه جا قابل لمس است. صنعت، پزشکی، آموزشی، خودرو سازی، نظامی و هر کاری که نیاز به شبیه سازی ، تولید ماکت و ساخت طرح اولیه دارد،با استفاده از پرینتر سه بعدی، هم می تواند، پروسه ی زمانبر شبیه سازی و ساخت ماکت قطعات را تسریع بخشد و تنها با پرینت گرفتن طرح سه بعدی در زمانی بسیار کم، به بررسی قطعه بپردازد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک قطعه صنعتی،اسباب بازی،روبات و… طراحی کرده باشید و وقتی تصمیم به ساخت و استفاده از آن گرفته اید با هزینه های بالای قالب سازی قطعات پلاستیکی مواجه شده اید و از تصمیم خود منصرف شده اید،ولی با فناوری جدید پرینتر سه بعدی دیگر جای نگرانی نیست ما قطعه را با تیراژ حتی یک عدد  برای شما تولید می کنیم و می توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

تماس با مرکز خدمات پرینت سه بعدی اصفهان 

خدمات پرینت سه بعدی اصفهان

مرکز خدمات پرینت سه بعدی اصفهان


Leave a Reply